Klachtenprocedure

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hiphuisje.nl 

Bemiddeling

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

ODR platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Voor een uitgebreide omschrijving van onze klachten afhandeling lees onze algemene voorwaarden.

close
e book pop up-hiphuisje

Gratis e-book!

Ontvang ons gratis e-book boordevol interieur inspiratie voor de baby,- en kinderkamer en schrijf je in voor onze laatste nieuwtjes.

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.