Klachtenprocedure

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hiphuisje.nl 

Bemiddeling

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

ODR platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Voor een uitgebreide omschrijving van onze klachten afhandeling lees onze algemene voorwaarden.

close
muurcirkels voor de meisjeskamer in roze met goud - behang met leeuwen in naturel kleuren

5% korting en een gratis e-book!

Ontvang ons gratis e-book boordevol interieur inspiratie voor de baby,- en kinderkamer en ontvang een kortingscode van 5% bij je eerste bestelling! Schrijf je in voor onze laatste nieuwtjes.

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.